لپ تاپ های سری S سونی VAIO

لپ تاپ های سری S سونی VAIO 

 

 

 

شرکت سونی نسل جدید وایو سری اس را به بازار عرضه کرد. در مراسم رونمایی این نوت بوک اعلام شد که این محصول با نسل قبلی وایو کاملاً متفاوت است 

عکس ها و توضیحات بیش تر در 

ادامه ی مطلب 

...

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از همکاران سیستم، این نسخه جدید صفحه نمایش ۳۳٫۸ سانتی کاملاً شفاف دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. محصول جدید سونی در نگاه اول کاملا شبیه مک بوک شرکت اپل است. سونی این موضوع را قبول دارد و آن را تکذیب نکرده است. 

 

 

 

باتری وایو اس ۷ ساعت شارژ نگه می‌دارد.  شرکت می‌کوشد با استفاده از باتری‌های مشابه رایانه‌های رومیزی مدت شارژ باتری را افزایش دهد 

 

 

  
اطلاعات بیش تر: 

اینجا کلیک کنید 

 

از اینا کی واسم می خره؟

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://fatemeh-fadayi.blogfa.com

سلام من می خواستم این مدل رو بگیرم آیا از لحاظ قیافه این مدل با ۱۵ اینچی سری s فرق میکنه و آیا این نور پس زمینه داره ؟ سری s رو مدلش رو لطفا کاملا بهم بگید منتظر

این ۱۵ اینچی که میگید رو نمیشناسم
اگه مدلش رو میدونی بگو تا کمکت کنم
به نظر من شما به جای سونی Lenovo بگیر خیلی کارش درسته

امیر پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

نه نیومده هیچ سایتی هم برای پیش فروش اعلام نکرده

عجب
شاید می خواد تو جشنواره اعلام کنه

امیر پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ

خانم بهار فک کنم با سونی خیلی مدارا نکرده البته که سونی نازک نارنجیه ولی اشوه گریش دلیل داره دلیلش هم معماریه حساس پیشرفته و منحصر بفردشه صفحه نمایش سونی به سه تا دل می ارزه ... بگذریم
آقا این که همون اس قدیمیه سی پی یوش i5
ولی تو سایت سونی امریکا سری جدید اس سی پی یو i7 داره اون کی میاد ؟

اگر اشتباه نکنم تو تهران i7 هم اومده دوست من

رضا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

فقط اپل !

اپل بد نیس ولی مثه ویندوز پی سی ها راحت و کاربر پسند نیس
به هر حال سلیقه است

بهار یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://phoenix90.blogfa.com

من هم سونی داشتم هم دل !!!‌سونی واقعا افتضاحه !!!!‌سونیم سر ۶ ماه از بین رفت !!!

نمی دونم عجیبه
به نظر من اصلا سونی با دل غیر قابل مقایسه است

بهار شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ http://phoenix90.blogfa.com

ما که شنیدیم لپ تاپ سونی اصلا خوب نیست !!! خیلی هم نازک نارنجی می باشد!!!ولی این خوشگل بود ..راسی لپ تاپ دل رنگا روشن نداره ؟ اصلا میشه مثل گوشی ..بدنه لپ رو عوض کرد !!!؟

شنیده ها رو فقط بشنو ولی تا خودت ندیدی قبول نکن
من نظری کاملا مخالف دارم
من اگه یه وقت بخوام لپ تاپ بگیرم اول Lenovo دوم Sony VAIO و سوم HP گزینه هام هستند
در مورد بدنه ی لپ تاپ هم اطلاعی ندارم ولی فکر نکنم بشه این کار رو کرد مگر در بعضی مدل های خاص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد