آموزش گشت و گذار مخفیانه در اینترنت توسط تغییر IP

بسیار شنیده ایم که هر روزه سیستم های بزرگ مورد حمله هکرها قرار گرفته اند و یا اینکه بعضی از سایت ها نیز با ایجاد محدودیت برای بعضی از کشور ها از جمله ایران مانع از دسترسی کابران این کشور ها به مطالب آن سایت می شوند.
نرم افزار Platinum Hide IP ابزاری قدرتمند در زمینه مخفی سازی IP و گشت و گذار مخفیانه در اینترنت می باشد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک آی پی های باز قابل دسترس را شناسایی کرده و به عنوان پروکسی سرور شما انتخاب می کند. 

 

 


به کمک این برنامه می توانید به صورت مخفیانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. مزیت این مخفی بودن در جلوگیری از هک شدن و نیز بعضی از سایت ها که محدودیت دانلود دارند با مخفی شدن IP شما، سایت ها نمی توانند شما را شناسایی کنند و در نتیجه هر چقدر که دل تان خواست می توانید دانلود کنید. 

  

جهت مشاهده ی آموزش و دانلود به 

ادامه مطلب رجوع کنید...

 ابتدا نرم افزار را از لینک زیر دانلود کنید 

 

دانلود با حجم 2.2 مگابایت 

(کلیلک کنید) 

  

  

پسورد:www.itpedia.blogsky.com

 

 پس از دانلود نرم افزار را نصب کنید

لازم به ذکر است که نرم افزار می بایست قبل از استفاده Patch شود  

 (فولدر Patch در آرشیو موجود است)

 

حال نرم افزار را اجرا کنید و از گزینه ی Choose Country ، 

United States را انتخاب و پس از بازگشت به صفحه ی اصلی Hide IP را کلیلک کنید  

 

 

 

 نرم افزار به شکل بالا در می آید 

(شماره ی IP شما ممکن است متفاوت باشد)  

 

حال نوبت تنظیم کردن Internet Explorer می باشد  

Internet Explorer را باز کرده و از منوی Tools ، 

Internet Options را انتخاب نمایید تا پنجره ی زیر باز شود 

(Internet Options از Control Panel نیز قابل دسترس می باشد) 

 

 

قسمت هایلایت شده را انتخاب نمایید تا پنجره ی زیر باز شود   

 

 

دقت کنید که در قسمت Proxy server  ، 

...Use a proxy server for your تیک دار باشد 

سپس

قسمت هایلایت شده را انتخاب نمایید تا پنجره ی زیر باز شود  

 

 

 

آن دسته از کاربران که از کانکشن هایی مانند Dial Up,VPN,Broadband استفاده نمی کنند(مثلا توسط Local Area Connection به مودم ADSL خود متصل اند و نیازی به کانکشن دیگری ندارند) 

کافی است تا IP هایلایت شده را با IP که نرم فزار نشان می دهد مطابقت دهند و اگر مانند هم نبودند IP را دستی وارد کنند  و پس از ok کردن تمام پنجره ها کار تمام است  

 

 حالا شما می توانید با IP جدیدتان در Internet  گشت و کذار کنید 

اگر سوالی در این زمینه داشتید در قسمت نظرات مطرح فرمایید  

 

 

و اما 

 

آن دسته از کاربران که از کانکشن هایی مانند Dial Up,VPN,Broadband استفاده می کنند مراحل زیر را به دقت طی کنند

 

IP هایلایت شده را با IP که نرم فزار نشان می دهد مطابقت دهید و اگر مانند هم نبودند IP را دستی وارد کنید   

قسمت هایلایت شده ی سمت چپ (همان IP جدید شما) را کپی کنید  

و قسمت هایلایت شده ی بعدی (port) را به خاطر بسپارید 

سپس همه ی پنجره ها را OK کنید تا به Internet Options بازگردید 

 

 

 

کانکشنی را که از آن جهت اتصال به اینترنت استفاده می کنید(در این جا +ADSL2) با یک کلیک مارک کرده و

قسمت هایلایت شده را انتخاب نمایید تا پنجره ی زیر باز شود  

 

 

  

 

دقت کنید که در قسمت Proxy server  ، 

...Use a proxy server for your تیک دار باشد 

  

حال در همان قسمت و در فیلد Address راست کلیک کرده و Paste را بزنید 

و Portی را هم که به خاطر سپرده بودید در فیلد Port وارد کنید و ok را بزنید 

 پنجره ی Internet Options را هم OK کنید  

 

حالا شما می توانید با IP جدیدتان در Internet  گشت و کذار کنید 

اگر سوالی در این زمینه داشتید در قسمت نظرات مطرح فرمایید  

 

------------------------------------------------------------------------------------- 

نظر یادتون نره 

مرسی   

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سجاد دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:03 ق.ظ http://shizoor22.blogfa.com

اقا ناموسن جون مادرت اینو من الان دانلودش کردم وقتی میخام بازش کنم ازم پسوورد میخاد پسوردش چیه من با سون زیپ بازش کردم همیشه رمز اسم سایتی بود ک ازش دانلود میکردم اما برا این نشد فقط من بازم میاد اگه تونستی اینو تو وبلاگم ب صورت نظر برام بزای ممنون میشم بازم میام اینجا اگه نتونستی تو وبلاگم بزاری همین جا بگو فقط دمت گرم بگو

دوست عزیز این روش دیگه جواب نمیده

Masoud شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام توروخدا کمک کنید ... من نصب کردم برنامه رو اما وقتی خواستم سریال نامبر که از قسمت patch میاد رو وارد کنم این اررور رو داد: Can not find the file . search the file? بعد که رو yes کلیک میکنم یه پنجره برای پیدا کردن چیزی میاد . نمیدونم چیکار کنم توروخدا کمک کنید

وقتی پنجره باز میشه باید برید جایی که نرم افزار نصب شده
فایل اجرایی رو باز کنید
این نرم افزار دیگه قدیمی شده
الان باید از پروکسی استفاده کنید

دابل دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام من هرموقه به vpn وصل میشم زود vpn نم قطع میشه با دو تا vpn هم امتحان کردم پشتیبانی vpn هم نمیدونست چشه هرکار میکنم مشکلم حل نمیشه الان 20 روزه اینجوری شده .چیکار کنم لطفا کمک کنید

سرویس وی پی ان تو ایران مشکل داره
باید از پروکسی اچ تی تی پی اس استفاده کنی دوست من

یوسف جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

نصب نشد

خوب مشکل از کجا بوده ؟

armin جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ق.ظ

چرا این نرم افزار رو ویندوز سون یه پرونده ی ناشناخته هست من این نرم افزار روچند بار از اینترنت گررفتم ولی همیشه لپ تاپ اون رو نمی خونه

دوست عزیز احتمالا مشکل از سیستم خودتونه
بعضی وقت ها علت ویروسی بودن سیستمه

پلیز هلپ چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام
اگه موقع زدن گزینه choose ip country این خطا رو بده مشکل چیه ؟
please check your network connection and try again

فکر می کنید به تنظیمات مودم هم ربط داره. چون بدون کانکشن همیشه به اینترنت وصل میشم. (تنظیمات رو PPPoE هست)

ممنون

این پیغام معمولا وقتی ظاهر میشه که نرم افزار دسترسی به اینترنت نداره

رضا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.forum.educator.ir

سلام
سجاد جان با اجازت یکی دو نکته هم من اضافه کنم
تغییر آی پی توسط نرم افزارهای به سبک پروکسی براحتی قابل شناسایی هست و به هیچ وجه برای کارهای تجاری حرفه ای توصیه نمیشه
برای مثال اگر با این نرم افزار ها در سایتی مثل paypal استفاده بشه به دو دلیل به احتمال خیلی زیاد اکانت ما لیمیت میشه :
1. شناسایی خیلی راحت آی پی واقعی
2. استفاده مشترک از یک آی پی
بهترین کار برای تغییر آی پی ستفاده از vpn هست. که برای مصارف تجاری میشه vpn اختصاصی گرفت که آی پی ما همیشه ثابت و منحصر به فرد میمونه.ولی برای کارها معمولی وی پی ان shared هم مناسب هست.
اگه وی پی ان رو از یک سرور مناسب و نزدیک به موقعیت مکانی انتخاب کاهش سرعت هم نداریم و البته استفاده اصلی vpn چیزی جز فرار از فیلترینگ هست که در ایران مرسوم هست و به این نام شناخته میشه !
پ.ن :‌vpn فروش نیستم که تبلیغ کنم

بله حق با شماست ولی در همیت حد هم خیلی کارا رو را میندازه اینم در نظر بگیر که مجانیه
خیلی ممنونم از نظرت

وحید پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://viam.mihanblog,com

سلام
راه های ساده تری هم برای تغییر ای پی وجود داره بدون هیچ نرم افزاری
البته بعضی از ای اس پی ها به اون گیر میدند

درست می گید
من سعی کردم کلی ترینشو بگم که در همه حال جواب بده

محمدرضا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ http://rayane.blogsky.com

سلام سجاد
من pach رو نصب کردم
ولی از من سریال نامبر می خواد باید چیکار کنم؟

حتما patch رو در محل نصب کپی کن و برنامه رو قبل از patch ببند و انتی ویروست رو هم غیر فعال کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد